Management si gestiune


Saphir MANAGER

Permite asistarea din biroul managerului a activitatilor desfasurate in local, raportarea in orice moment al incasarilor pe sectii,ospatari, pe unitate, al gradului de ocupare, ce contin comenzile de la mese, al consumului de produse, stocuri,etc. Utilizarea este simpla si eficienta. Meniurile, mesajele si comenzile sunt in limba romana.

Saphir POS

Este un sistem de vanzari destinat societatilor comerciale cu profil de alimentatie publica indiferent de complexitatea lor.
• asigura efectuarea vanzarilor emitand note de plata tiparite.
• emite automat bonuri de comanda pentru bucatarie, bar, si oricare alte sectii.
• tipareste pe bonurile de comanda preferinte de servire.
• permite efectuarea de plati multiple, discount, transfer intre mese.
• evidentiaza rapoarte despre vanzari pe sectii, pe ospatari, pe mod plata.
• rapoartele pot fi zilnice dar pot include si perioade calendaristice mai mari.
• permite verificarea permanenta a stocurilor.
• se poate conecta cu orice casa de marcat fiscala daca nu exista imprimanta fiscala.
Permite lucrul cu una sau mai multe gestiuni.

Saphir GESTIUNE

• asigura intrarile de produse si materii prime prin facturi sau borderou de achizitie
• configurarea nomenclatorului de produse (marfuri, materii prime etc)
• introducerea retetelor si a subretetelor
• liste de meniuri si retetare
• calculul retetelor pe baza retetarului
• descarcare materii prime si marfuri pe baza bonurilor consum (perisabilitati, mese personal, mese festive etc)
• importul datelor vanzarilor de punctele de vanzare
• descarcare automata a stocurilor la punctele de vanzare, pe gestiuni
• centralizatoare de vanzari, cumparari periodice la marfuri
• centralizatoare de vanzari retete
• centralizatoare de consumuri materii prime
• evidenta stocurilor cantitativ – valorice, la pret de intrare si/sau pret vanzare
• evidenta incasarilor de la punctele de vanzare pe sesiuni de lucru, moduri plata, ospatari, sectii etc.
• liste inventar pe sectii la data dorita
• efectuarea inventarelor si a inchiderilor de luna
• preluarea stocurilor anterioare
• se poate tine evidenta si consumabilelor sau a altor produse care nu intra in procesul de vanzare efectiv pe POS

Saphir MARKET

• asigura efectuarea vanzarilor pe bonurile fiscale
• efectuarea platilor multiple
• efectuarea discount-urilor
• borderou de incasari cu vanzarilor
• rapoarte despre vanzarile zilnice pe gestiuni, vanzatori,moduri plata
• realizari vanzatori pe gestiuni, cantitatile vandute
• rapoartele sunt emise pe sesiunea de lucru in curs sau pe perioade calendaristice
• permite verificarea permanenta a stocurilor (exista optiunea vanzarilor pe stoc negativ)
• evidentierii incasarilor pe fiecare casier in parte,pe fiecare gestiune, pe mod de plata, pe sesiuni de lucru
• permite efectuarea bonului fiscal automat
• efectuarea retururilor daca utilizatorul are acest drept
• evidenta stricta a retururilor
• utilizarea mai multor nivele de acces in program
• incarcare automata din modulul de gestiune doar a produselor pe POS-ul respectiv,efectuarea in orice moment a inventarelor transfer intre gestiuni

Saphir MONITOR

Acest modul permite monitorizarea comenzilor la sectii inlocuid cu succes imprimantele de sectii.Comenzile se deruleaza pe ecranul monitorului montat la sectie pe coloane, pefiecare ospatar, comenzile efectuate, in asteptare sau returnate fiind evidentiate prin culori diferite. Comanda efectuata printr-un singur click de mouse sau o apasare pe ecran in cazul monitorului cu touch screen isi schimba culoarea fiind evidentiata imediat.

Se pot verifica comenzi mai vechi prin simpla derulare a comenzilor, ceea ce in cazul bonurilor de marcaj este dificil.

Se elimina astfel efectuarea comenzilor in ordine aleatorie, pierderea bonurilor de comanda etc.

Saphir HOTEL

Solutie integrata pentru servicii hoteliere, usurand munca personalului de la receptie si in acelasi timp furnizand o imagine clara a tuturor activitatilor din hotel.

• evidenta camerelor (ocupate, libere, blocate, rezervate, etc)
• modul pentru rezervari individuale sau de grup
• conexiunea cu serviciul online de rezervari
• baza de date permanenta cu istoric clienti (black list, etc.)
• gestiunea camerelor si a serviciilor prestate
• managementul tarifelor
• pachete de servicii
• emitere automata facturi si/sau bonuri fiscale
• urmarirea veniturilor si a incasarilor
• rapoarte operative, financiare si statistice
• legatura cu sisteme conexe (centrale telefonice, chei magnetice, etc.)
• preluarea automata a clientilor din hotel in modulul SaphirPOS